Pazarlama’da ise, daha az para harcayarak daha çok müşteri bulmanızı sağlar. Birincisi, dijital materyallerin üretimi ve dağıtımı genellikle analog ortama göre daha ucuzdur. Özellikle e-posta, basılı ve posta kampanyalarından çok daha ucuzdur. İkinci olarak, dijital pazarlama, pazarlama otomasyonuna, analitik takibine ve müşterilerle analogun asla yapamayacağı şekilde fırsatlar tanır.
Peki dijital dönüşüm sürecine girdiğinizde ne yapmanız gerekir ? Web siteniz, sosyal medyanız ve analitik platformlarda güncel olmanız ve bunların hepsinin bütünleşmiş ve birbirine bağlı şekilde çalışması çok önemli. Bu, bütünsel bir görünümü ile donatıldığında, zayıf noktalarınızı ve iyileştirme fırsatlarınızı kolayca tespit edebilirsiniz. Ayrıca, hem potansiyel müşteriler hem de müşteriler için daha kişiselleştirilmiş, alakalı bir deneyim sağlayabileceksiniz.
Yorum yap: