Pazar Analizi Yapmanın Temel Hedefleri
Pazar Analizi; Firmanızın sektörünün özelliklerini ve rakiplerinizin size göre konumlarını belirlemek için kullanılan bir analiz yöntemidir. Pazar Analizi yapmamızın nedeni sizin sektörde bulunan rakip firmaları nasıl geride bırakabileceğiniz hakkındaki fikirleri listelemektir.
Hedef Kitle Saptaması
Hedef kitleyi en genel anlamı ile mesajın ulaşması amaçlanan kişiler olarak tanımlayabiliriz. Bu hedef kitleyi doğru bir şekilde belirlemek, bir markanın dijital pazarlama sürecindeki en kritik konularının başında gelir.
Medya Planlama
Dijital reklam yolculuğunuzda en önemli ve son aşama profesyonelce hazırlanmış bir medya planlamasıdır. Medya planlama, reklam verenin mesajını hedeflediği kişilere ulaştırmak amacıyla seçeceği medya kanalına karar verme sürecidir.