İnstagram, bir nevi her bireyin kendi zevklerinin bulunduğu TV gösterisidir. Kimisi bu gösterilerde bir komedyen, kimisi bir blog yazarı, kimisi bir müzik sanatçısı, kimisi ise kendi çağının filozofu. Sosyal medya kullanımının temelinde, şirketsel ve bireysel olmak üzere hikâye anlatmak vardır. Milyonlarca kişiye ifade eden bir bütçeniz, anlatmaya zaman yetmeyecek kadar çok hikâyeniz, sayısız olanağa sahip olsanız bile; siz bu hikâyelerinizi ifade edemiyor ve kullanıcılara yeterince hitap edemiyorsanız, bu olanaklarınızın çokluğu kullanıcı gözünde sıfırdır.
Dijital alanda yatırım yapmak artık nerdeyse her markanın tercihi ve hatta zorunluluğu! Bu konuda markaların en çok tercih ettiği şeyler de İnstagram hikâyeleri (Story)! Facebook’un yayınladığı verilerine göre her gün yaklaşık 500 milyon İnstagram hesabı İnstagram Stories’i kullanıyor. Bu nedenle kitlelere ulaşmak için Story Reklamlarını doğru kullanmak suretiyle müşterilerimize harika bir imkân sunuyor.
Artık kimse uzun videolar izlemek ve uzun yazıları okumayı tercih etmediğinden dolayı böyle bir dönemde 15 saniyelik videolarla belirlediğiniz hedef kitlenizin ilgisini kolayca çekebilmeniz mümkün.
Leave a comment: