//www.ensirket.com.tr/wp-content/uploads/2018/06/pazar-analizi-scaled.jpg

Pazar analizi; sektörünüzün özelliklerini ve markanızın rakiplerinize göre konumunu belirlemek için yapılır.

Pazar Analizi yapmanın temel hedefi sizin sektörde diğer işletmeleri ve markaları geride bırakmak için neler yapmanız gerektiğini listelemektir.

İş yaptığınız pazarda satış oranlarının ne kadarının size, ne kadarının rakiplerinize ait olduğunu bu analiz ile belirleriz.

 

Rakipleriniz satışlarını arttırmak için hangi yöntemlere başvuruyor?

Markanızın satışlarını arttırması ve rakiplerinin önüne geçmesi için hangi yolları izlemeniz gerekiyor?

Mevcut hedef kitlenizin ürün ya da hizmet tüketim davranışları neler ve neye göre şekilleniyor?

Bu soruların cevaplarına yanıtlar bulmak ve size en iyi pazarlama fikirlerini sunmak adına pazar analizini gerçekleştiririz.

 

En Şirket rekabette öne geçmenizin en önemli şartının sektörün, rakiplerin ve hedef kitlenin çok iyi tanınması olduğunu bilir ve müşterilerine en ayrıntılı pazar analizlerini hazırlar.