Nasıl Çalışırız ?
Büyük Paraların Değil; Büyük ve İnce Fikirlerin Gücüne İnanırız…

Fast Optimization
Lorem Ipsum. Progravida nibh vel velit auctor aliquet nean sollicitudin, lorem quis

Competition Metrics
Lorem Ipsum. Progravida nibh vel velit auctor aliquet nean sollicitudin, lorem quis
deneme amk
Adım 1
Analiz
Sizleri dinleyip, dijital dünyadaki durumunuzu belirleyip, sizi analiz ederiz
Adım 2
Pazar Analizi
Pazardaki durumunuzu ve rakiplerinize göre sizin durumunuzu, hedef kitleleriniz kimler gibi araştırmaları yapar sizlere iletiriz.
Adım 3
Hedef Kitle Saptaması
Hedef Kitleniz araştırılıp, belirli gruplara ayrıştırılır. Bu gurupların feedbackleri hesaplanıp, reklam stratejisi bu gruplara göre belirlenmesi sağlanır.
Adım 4
Dijital Araçlar Teşhisi
Dijital Araçlardan hangilerine sahipsiniz, hangi digital araçları kullanmanız gerektiği ve mevcuttaki araçlarınızın eksiklikleri saptanır.
Adım 5
Medya Planlama
4'er aylık medya planlaması kurgulanarak hedef belirlenir. Bu süreçte görsel algı yaratılır. Bu algı süreci iyi analiz edilip takip edilerek performans sağlanması beklenir.
Adım 6
Reklamın Yayınlanması
Medya planlamasına göre yapılan içeriklerle birleştirerek reklamı doğru hedef kitlelerine yayınlama işlemi yapılır.
Adım 7
Feed Back Management
Reklamdan sonra geri dönüşümleri yönetme işlemidir. Geri dönüşlerin ne kadarı reklamdan geldiği ve ROAS (Reklama ödediğiniz rakam sonucunda ulaştığınız kitle) kalitesini ölçümleme.
Step 7
Rekabet Metrikleri
Reklamın yayınlanmasından sonra oluşan verilerin, reklam metriklerini hesaplayıp sonuca bağlama işlemine deriz
Fully dedicated to finding the best solutions.
