Sitenize Trafik
Facebook sayfanıza kullanıcı çekeceğinden dolayı sayfanız, içerik bakımından zengin olmalı. İsim, adres ve iletişim bilgilerinizin aksine, hizmet ve ürünlerinizden detaylıca bahsetmeniz gerekir ve tabii ki de işletmenizin hikayesi de olmalı. Potansiyel müşteriler aklındaki birçok sorunun cevabını sayfanızda bulmalı. Aynı zamanda, sayfanızda yeterli video ve fotoğraf olması da sizi tanımayanlar için ilk izlenim olarak çok yardımcı olacaktır.
Müşteriler, satış sonrası sorularını Facebook duvarınızda yayınlayabilir ve personeliniz bu soruları orada yanıtlayabilir. Bu genellikle personelin telefon aramalarını yanıtlamasından daha etkilidir ve diğer müşterilerin size bireysel olarak yaklaşmak zorunda kalmadan genel soruları ve cevapları okumasına olanak tanır.
Yorum yap: