m

Get your business to the new heights in no time. It’s super easy with BoostUp.

 

TAKİP EDİN

 > Gelişmeler  > 2020 Yılında Dijital Pazarlamanın Trendleri

2020 Yılında Dijital Pazarlamanın Trendleri

Yeni yıla sayılı zaman kala hemen birçok alanda dijital pazarlama dünyasının geleceği hakkında yazılar yazılıyor, tahminler yapılıyor ve yeni fikirler ortaya atılıyor.

Yeni yıla sayılı zaman kala hemen birçok alanda dijital pazarlama dünyasının geleceği hakkında yazılar yazılıyor, tahminler yapılıyor ve yeni fikirler ortaya atılıyor. İçeriklerin iyice önem kazandığı fakat bu içeriklerin çabuk tüketildiği dijital dünyada bu olay hız keseceğe hiç benzemiyor.

Video reklam pazarı her yıl sürdürdüğü büyüme eğilimini 2020’de de sürdürüyor. 2020 yılında en çok kullanılacak olan reklam modeli video reklamlar olacak.Oldukça fazla reklamlar ile karşılaşan kullanıcılar bu olaydan sıkılmış durumdalar ve reklamlarda kaliteli içeriğe önem veriyorlar. Reklam engelleyici uygulamaların kullanımının artması bunun en somut göstergesi.Bu nedenle İnfluencer Marketing’e doğru bir yönelim olacağı tahmin ediliyor.Standart reklam modellerinin değişeceği aşikar.

E-posta pazarlaması sürekli artan reklam maliyetleri ve düşük erişim nedeniyle daha fazla kullanılacak gibi.

Mobil kullanım oranları artış eğilimine devam ederken bir yandan da sesli arama özelliği kullanımı artmaya devam ediyor.Yapılan araştırmalara göre 2020 yılında aramaların yüzde 50’si sesli arama olacak.Bu yıldan itibaren markalar sesli arama alanında daha aktif olucaktır.

Bu yıl Google’ın AdWords’den Ads’e geçmesi ve kampanya teklif stratejilerinde yapay zekayı ön plana çıkarması , yapay zeka teknolojilerinin 2020 yılı için önemi belirtmeye yeterli. Artık kampanyalarda dijital ortamlar ve yapay zeka çok daha belirgin şekilde kullanılmaya başlanıyor.Sizde bu akımın gerisinde kalmayın .

Sizce 2020 yılında en önemli dijital pazarlama trendi ne olacak ? Beklenti ve yorumlarınızı bekliyor olacağız …

Post A Comment