//www.ensirket.com.tr/wp-content/uploads/2018/06/media-planningg-scaled.jpg

Etkili bir reklamın nerede ve ne zaman yayınlanacağı çok iyi bilinmelidir.

Medya Planlama hazırlanırken profesyonel bir aklın desteği şarttır.

Reklamın yaratıcı stratejileri oluşturulduktan sonra, yani "Neyi? Nasıl Söyleyeceğiz?" aşaması tamamlanınca reklamınızın ne şekilde yayınlanacağının planlanması gerekir.

Bu planlama;

Hangi mecralarda yayınlanması daha uygun olur?

Ne zaman yayınlanmalıdır?

Hedef kitleye ne sıklıkla gösterilmelidir?

Neye, ne kadar bütçe harcayacağız?  şeklindeki, reklamın son aşamasına dair soruların cevaplandığı aşamadır.

Her marka gibi siz de bu iş için ayırdığınız bütçenin boşa gitmesini istemeyeceksiniz. Bu yüzden Dijital Reklam yolculuğunuzda önemli ve son aşama, profesyonellerce hazırlanmış bir medya planlamasıdır.

 

En Şirket markanız için ayırdığınız; zaman, emek ve bütçenizin size en verimli şekilde dönüş sağlaması için, reklamınızın medya planlamasını profesyonelce yapar.

“Büyük Paraların Değil;Büyük ve İnce Fikirlerin Gücüne İnanırız.”

Abonemiz Olun!