//www.ensirket.com.tr/wp-content/uploads/2018/09/img_24.jpg

Reklamveren, tamamlanan reklamın olumlu ve olumsuz geri dönütlerini bilmelidir.

Feedback; belirli bir bütçe harcayarak oluşturduğunuz reklamınızın hedef kitlede oluşan olumlu ve olumsuz geri dönütlerinin raporlandığı son aşamadır.

Ürün veya hizmetinizdeki artışın ne kadarının reklamdan geldiği ve ROAS (reklama ödediğiniz rakam sonucunda ulaştığınız kitle) kalitesi feedback yönetimi ile belirlenir. Bu belirleme sonucunda Rekabet Metrikleriniz artık hazırdır.

Rekabet Metrikleri Nedir?

Reklamın yayınlanmasından sonra oluşan verilerin, reklam metriklerini hesaplayıp sonuca bağlama işleminerekabet metrikleri deriz.

 

En Şirket, Dijital Reklam yolculuğunuz süresince sizi desteklediği kadar reklam dönütlerinizi alırken de yanınızda yerini alır.

 

“Büyük Paraların Değil;Büyük ve İnce Fikirlerin Gücüne İnanırız.”

Abonemiz Olun!